پرفکت مانی رایگان چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم انتقال پول جهانی است که در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب است و دلیل اصلی آن احتمالا پشتیبانی از زبان فارسی و سرویس آن برای کاربران ایرانی است. در این مقاله از تتریار سعی داریم نحوه دریافت کد کوپن پرفکت مانی رایگان را به شما آموزش دهیم.

برای دریافت کد کوپن رایگان ابتدا به یک حساب کاربری پرفکت مانی نیاز دارید که می توانید آموزش ثبت نام در سایت پرفکت مانی را مشاهده کنید تا پاسخ نحوه ساخت پرفکت مانی را دریافت کنید. در واقع باید بدانید که برای ایجاد و تایید حساب پرفکت مانی نیازی به پرداخت هیچ پولی ندارید. در صورت نیاز به خرید پرفکت مانی می توانید از سایت تتریار اقدام نمایید.

آیا پرفکت مانی رایگان وجود دارد؟

اگر قبلاً از شبکه پرفکت استفاده کرده اید، این روش با خرید تتر یکم متفاوت هست . پس حتماً تمایل به دریافت پرفکت مانی به صورت رایگان را و یقینا جست و جوهای مکرری در این زمینه داشته اید. متأسفانه، در این جستجوها اکثر مردم با وب سایت های عجیب و غریبی مواجه می شوند که همگی ادعا می کنند پرفکت مانی را به صورت رایگان ارائه می دهند. برخی از آنها شما را به وب سایت های خارجی هدایت می کنند که ادعا می کنند فقط با چند کلیک ساده پرفکت مانی را پرداخت می کنند.

دیگران ادعا می کنند که برای مشاهده یا کلیک بر روی برخی تبلیغات به شما پرفکت مانی رایگان می دهند. در همین حال، دسته دیگری از سایت های کلاهبرداری وجود دارد که شما را تشویق به نصب برنامه های مختلف می کند تا ادعای خود مبنی بر ارائه رایگان پرفکت مانی را محقق کنید. اگرچه این اقدامات در ازای دریافت رایگان پرفکت مانی بی اهمیت به نظر می رسد، اما باید اشاره کنیم که همه آنها ادعایی بیش نیستند و نمی توان از این روش ها به صورت رایگان پرفکت مانی را دریافت کرد.

اما این بدان معنا نیست که پرفکت مانی رایگان وجود ندارد، بلکه می توان از طریق روش های مطمئن و اثبات شده پرفکت مانی را به صورت رایگان به دست آورد. بنابراین باید اشاره کنم که برنامه پرفکت مانی رایگان وجود دارد. اما برای دریافت آن نیازی به نصب اپلیکیشن، تماشای تبلیغ یا کلیک بر روی آن ندارید. در زیر روش های این کار را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین صرافی معتبر ایرانی در سال 1402

روش‌های بدست اوردن پرفکت مانی رایگان

پرفکت مانی رایگان تنها از طریق روش هایی به دست می آید که توسط شرکت سازنده سایت پرفکت مانی آن تایید شده و البته بستر لازم را فراهم کرده است. در واقع این دو روش توسط خود پرفکت مانی ارائه می شود و برای انجام آنها نیاز به سرمایه یا تبلیغات مختلف دارید که در ادامه به هر دوی آنها اشاره کردیم. به خاطر داشته باشید که برای انجام هر دو روش باید یک حساب پول مناسب داشته باشید.

از طرف دیگر، بهتر است این حساب را تأیید کنید تا بتوانید سود بیشتری کسب کرده و هزینه کمتری برای انتقال بپردازید. نکته دیگری که باید بدانید این است که این روش ها زمان بر هستند. در واقع نمی توان فوراً پول رایگان کامل دریافت کرد. اما اگر کار کند، می تواند یک سرمایه گذاری یا درآمد جانبی در نظر گرفته شود.

روی آگهی کلیک کنید

برخی از وب سایت ها و برنامه ها ادعا می کنند که می توانید با کلیک بر روی تبلیغات، پرفکت مانی رایگان کسب کنید. با این حال، این روش معمولا زمان بر و بی نتیجه است. برای کسب درآمد کافی باید تبلیغات زیادی را تماشا کنید.

نظرسنجی ها را کامل کنید

برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ادعا می‌کنند که با تکمیل نظرسنجی‌ها می‌توانید پرفکت مانی رایگان کسب کنید. با این حال، این روش معمولا زمان بر و بی نتیجه است. برای کسب درآمد کافی باید نظرسنجی های زیادی را تکمیل کنید.

بازی های موبایل

برخی از بازی‌های موبایل ادعا می‌کنند که می‌توانید با بازی کردن به صورت رایگان درآمد کاملی کسب کنید. با این حال، این روش معمولا زمان بر و بی نتیجه است. برای کسب درآمد کافی باید زمان زیادی را صرف بازی کنید.

طرح های هرمی

طرح های هرمی نوعی کلاهبرداری است که در آن افراد برای کسب درآمد باید از افراد دیگر دعوت به عضویت در این طرح کنند. این طرح ها معمولاً سودآور نیستند و می توانند منجر به از دست دادن پول شوند.

استخراج ارزهای دیجیتال

استخراج ارزهای دیجیتال یک راه قانونی برای کسب درآمد است. اما این روش نیاز به سرمایه گذاری اولیه و تجهیزات ویژه دارد. استخراج ارزهای دیجیتال می تواند گران باشد و سودآوری آن تضمین نشده است.

در نهایت، اگر به دنبال کسب پرفکت مانی به صورت رایگان هستید، باید بدانید که معمولاً غیرممکن یا بسیار دشوار است. اگر می خواهید به صورت رایگان پرفکت مانی کسب کنید، باید از روش های قانونی و قابل اعتماد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  کریپتوکارنسی چیست؟

دریافت پرفکت مانی از روش سرمایه‌ گذاری

پرفکت مانی از روش سرمایه‌ گذاری
پرفکت مانی از روش سرمایه‌ گذاری

ساده ترین و مطمئن ترین راه برای دریافت پرفکت مانی رایگان استفاده از قابلیت سرمایه گذاری این شبکه است. در واقع این پلتفرم بستری را فراهم می کند تا کاربران بتوانند دارایی های خود را در این شبکه قرار دهند و سودهای مشخصی در ازای آن دریافت کنند. شبکه پرفکت مانی یک برنامه پرداخت سود مطمئن برای جذب سرمایه و دارایی کاربران ایجاد کرده است. بر اساس این برنامه سالانه 4 درصد سود به کاربرانی که املاک خود را در این شبکه قرار می دهند تعلق می گیرد.

به عنوان مثال، اگر 10000 دلار در این شبکه سرمایه گذاری کرده باشید، در پایان سال حدود 400 دلار به شما پرداخت می شود. البته باید اشاره کنیم که مبلغ سود به صورت ماهانه ارائه می شود. به عنوان مثال، این 400 دلار در یک سال پرداخت می شود و هر ماه حدود 34 دلار به حساب شما واریز می شود. از طرفی باید به یاد داشته باشید که برای هر ماه سود ماه قبل نیز لحاظ شده است.ارز

به عنوان مثال، اگر 4 درصد در سال را بر 12 ماه تقسیم کنیم، 0.34 به دست می آید. به همین دلیل است که اگر در ماه اول 10000 دلار سرمایه گذاری کنید، در ماه دوم 1034 دلار در حساب خود خواهید داشت. برای ماه دوم، سود 34 دلاری ماه قبل نیز محاسبه و به حساب شما واریز می شود. به همین دلیل اگر موجودی خود را برداشت نکنید، پس از یک سال سود 4.15 درصدی خواهید داشت.

اگرچه این روش بسیار راحت به نظر می رسد، اما باید بدانید که هزینه انتقال 2 درصد را پرداخت می کنید. به همین دلیل است که سرمایه گذاران داخلی علاقه ای به این موضوع ندارند. اما اگر حساب خود را تأیید کنید، این کارمزد به ازای هر تراکنش 0.5 درصد خواهد بود. در این صورت می توانید از اقتصادی بودن این روش مطمئن باشید. البته این میزان سود برای کاربران ایرانی چشمگیر نیست زیرا بانک های داخلی مبالغ بیشتری ارائه می دهند. با این حال می تواند برای سرمایه گذاران خارجی مناسب باشد.

البته در این زمینه موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد که این شبکه را برای سرمایه گذاران مناسب می کند و آن نوع حساب است. در واقع، چندین نوع حساب کاربری مختلف در پرفکت مانی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین حساب ها، حساب همکار یا پارتنر است. در این محاسبه سود سالانه دو برابر نرخ عادی است.

بیشتر بخوانید  آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین

به عبارت ساده تر، اگر بتوانید چنین حساب کاربری را در پرفکت مانی ایجاد کنید و پول خود را در آن قرار دهید، سالانه 8 درصد درآمد خواهید داشت که البته به دلیل ساختار ترکیبی آن به 8.5 درصد می رسد. باید در نظر داشته باشید که این حساب برای شرکت ها و سازمان هایی در نظر گرفته شده است که از پرفکت مانی به عنوان وسیله پرداخت استفاده می کنند، بنابراین ایجاد آن نیازمند شرایط خاصی است.

پرفکت مانی رایگان با روش زیرمجموعه‌ گیری

پرفکت مانی رایگان با روش زیرمجموعه‌ گیری
پرفکت مانی رایگان با روش زیرمجموعه‌ گیری

راه دیگر برای دریافت پرفکت مانی رایگان، ثبت نام در این شبکه است. در واقع با دعوت افراد دیگر به این شبکه می توانید مبلغی را از تراکنش های سالانه آنها دریافت کنید. به طور کلی، این مبلغ یک درصد است که ماهانه به حساب شما اعمال می شود. البته باید اشاره کنیم که شاید در نگاه اول عدد 1 درصد برای بسیاری از افراد مهم نباشد، اما باید بدانید که این عدد در صورت جذب کاربران بالا و یا سرمایه گذاران بزرگ می تواند بسیار مهم باشد.

در کنار این موارد تقسیم راه حلی است که نیاز به سرمایه ندارد. کافی است آن را در اینترنت یا شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. برای این منظور، بهتر است ابتدا یک حساب کاربری در شبکه پرفکت مانی ایجاد کنید. پس از آن به بخش زیر مجموعه ها بروید. در این قسمت لینکی وجود دارد که باید برای زیر مجموعه های خود ارائه دهید. هر کسی که از طریق پیوند شما ثبت نام کند، شریک شما محسوب می شود. ساختار این کد به شرح زیر است:

 

البته به جای اکانت باید شماره شناسه خود را وارد کنید. در این صورت لینک انحصاری شما آماده است و می توانید از آن برای دریافت پرفکت مانی رایگان استفاده کنید.

 

جمع بندی

دریافت پرفکت مانی رایگان را می توان یکی از مواردی دانست که می تواند به راحتی هر چه بیشتر کاربران جدید را جذب کند. در واقع هیچ کس چنین پیشنهادی را رد نمی کند. اما متاسفانه باید بگوییم که این مسیر اغلب به تقلب ختم می شود. در این مقاله سعی کردیم مسیری روشن را برای به دست آوردن پول عالی به صورت رایگان به شما ارائه دهیم.

 

 

 

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *