فروش پرفکت مانی بدون واسطه و مستقیم

فروش پرفکت مانی

فهرست مطالب

آموزش نحوه فروش پرفکت مانی

فروش پرفکت مانی با کمترین میزان دستمزد یکی از مسائل بسیار مهم برای افرادی که در زمینه پرفکت مانی مشغول به فعالیت هستند محسوب می‌شود. درباره این موضوع باید به شما عزیزان که در عرصه ارزهای دیجیتال مشغول به کار هستید عرض کنیم که بسیاری از صرافی‌ها در سراسر کشور این کار را به درستی انجام می‌دهند و شما عزیزان که در این زمینه مشغول به کار هستید با کمترین میزان زمان در کمتر از دو ساعت و بدون احراز هویت به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

قیمت فروش پرفکت مانی بسیار نزدیک به قیمت خرید آن می‌باشد و از این نظر خیال مصرف کنندگان محترم تا حدود زیادی راحت خواهد شد که ضرر نخواهند کرد و در زمان خرید پرفکت مانی و فروش متحمل ضرر نخواهند شد.

موردی که به تمام افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال مشغول به کار هستند و در زمین پرفکت مانی فعالیت دارند باید متذکر شویم این است که تمام افراد بدون کارمزد اضافه می‌توانند به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازند که یک امر بسیار خوب برای همه تلقی خواهد شد.

با توجه به اینکه شارژ پرفکت مانی به صورت مستقیم و در کمتر از دو ساعت به حساب واریز می‌شود ارزش بسیار زیادی برای تمام افرادی که در این زمینه مشغول به کارهستند دارد

معایب فروش پرفکت مانی

معایب فروش پرفکت مانی به مراتب بسیار کمتر از مزایای آن می‌باشد ولی به شما عزیزان که در زمینه این کار می‌خواهید مشغول به فعالیت شوید به صورت دقیق اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا با آگاهی بتوانید فعالیت اقتصادی خود را داشته باشید.

یکی از بزرگترین اشکالات پرفکت مانی که بدون شک بسیاری از افراد آن را مشکلی بزرگ و عدیده تلقی می‌کنند این می‌باشد که اگر کاربران در زمان کار با این نمونه سیستم دچار اشتباه شوند امکان اصلاح و برگشت مبادلان برای آنها وجود ندارد و به همین جهت باعث عصبانیت برای تمام کاربران خواهد شد.

با توجه به نکته گفته شده تمام دقت خود را به کار ببندید تا به هیچ عنوان در زمان انجام کارها با خطای کوچک مواجه نشوید زیرا ضرری به شما وارد می‌شود.

یکی از موارد دیگر که از معایب بزرگ پرفکت مانی به حساب می‌آید این است که اگر شما رمز کاربری خود را فراموش کنید باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید تا بتوانید آن را بازیابی کنید که این موضوع برای تمام کاربران قطعا به هیچ عنوان مناسب و خوشایند نیست.

نداشتن یک سری قوانین مناسب مالی و این مورد که پرفکت مانی زیر نظر مستقیم کشور پاناما می‌باشد که این کشور قوانین بسیار سختگیرانه‌ای را اتخاذ کرده است یکی دیگر از موارد به حساب می‌آید که کاربران از آن به عنوان معایب بزرگ یاد می‌کنند.

و به شما کاربران عزیز که به دنبال استفاده از پرفکت مانی هستید به عنوان آخرین معایب باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان خارج کردن پول خودتان از پرفکت مانی با استفاده کردن از کارت‌های دیگر مانند ویزا کارت و مستر کارت فراهم نیست که این مورد نیز می‌تواند برای بسیاری از افراد نامناسب باشد.

نحوه فروش پرفکت مانی

یکی از شبکه‌های مالی محبوب که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و همه افراد می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند و درآمدزایی خوبی داشته باشند پرفکت مانی می‌باشد که در بین مردم اهمیت بسیار زیادی داشته و جایگاه بالایی دارد.

روش‌های بسیار زیادی برای فروش پرفکت مانی به چشم می‌خورد که بسیاری از آنها دارای کارمزد بالایی بوده که افراد از آن استفاده نمی‌کنند و یا بعضی از آنها نیازمند اشخاص و نفراتی هستند که به راحتی نمی‌توان با آنها ارتباط برقرار کرد و این کار را انجام داد.

یکی از روش‌های بسیار ساده‌ای که به وسیله آن می‌توانید فروش پرفکت مانی را داشته باشید با استفاده از حواله مستقیم می‌باشد که افراد زیادی این کار را انجام می‌دهند.

در واقع بهترین و مناسب‌ترین و یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای فروش با استفاده از حواله مستقیم است که در بین مردم بسیار محبوب است و افراد از آن استفاده می‌کنند.

برای استفاده از حواله مستقیم باید شما شخصی را پیدا کنید که نیاز به پرفکت مانی برای انجام مبادلات خود داشته باشد و به این وسیله این کار را انجام دهید.

شما تمام دارایی‌های خود را می‌توانید به وسیله حواله مستقیم از حساب خودتان برای شخص مورد نظر ارسال کرده و با کارمزد بسیار اندک در کمترین زمان ممکن این کار مهم را به انجام برسانید و به شما این نوید را می‌دهیم که اگر حساب کاربری خود را وریفای کرده باشید با ۵ درصد کارمزد به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

همچنین اگر به دنبال یک راه حل بسیار مناسب و کاملاً ایمن و عالی برای فروش پرفکت مانی هستید بهتر است که فروش با ووچر را تجربه کنید.

همچنین اگر به دنبال شانس بیشتری برای نقد کردن درآمد دلاری خود هستید حتماً به جای حواله مستقیم از ووچر استفاده کنید که در بین تمام افراد مقبولیت بیشتری پیدا کرده است.

منظور از ووچر کارت‌های هدیه با عددهای ۱۰ رقمی و ۱۶ رقمی می‌باشد که برای اولین بار در شبکه پرفکت مانی به این صورت در معرض دید همگان قرار گرفته‌اند.

در واقع شما عزیزان می‌توانید بخشی از دارایی‌های خود در پرفکت مانی را به صورت کارت‌هایی تبدیل کرده و آنها را به افرادی که دوست دارید هدیه داده و به این صورت افرادی که این کارت را در دست دارند با وارد کردن اطلاعات در سایت‌های پذیرنده به آسانی می‌توانند نسبت به خرج کردن این پول اقدام کنند.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر به دنبال یک روش بسیار مناسب‌تر نسبت به دو روش قبلی هستید و می‌خواهید که با اطمینان بیشتری کار خود را انجام دهید بهتر است که فروش پرفکت مانی با استفاده از بیت کوین را تجربه کنید.

در فروش پرفکت  با استفاده از بیت کوین شما با واسطه‌های بسیار کمتری سر و کار دارید و از این نظر خیالتان بسیار آسوده‌تر خواهد بود البته باید این مورد را در نظر بگیرید که کارمزد بالاتری را نسبت به دو روش قبلی پرداخت خواهید کرد که اگر با این مورد مشکلی ندارید می‌توانید این فروش را تجربه کنید.

آیا نمایندگی فروش پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟

در مورد نمایندگی فروش پرفکت مانی باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که نمایندگی اصلی این شرکت و تمام اعضا و کارکنان اصلی در کشور سوئیس مشغول به فعالیت هستند و در کشور ما نمایندگی و دفتر مرکزی و مستقیمی ندارد.

در واقع باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که چون این کیف پول الکترونیکی مردم ایران را تحریم نکرده است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده و با توجه به اینکه حتی نمایندگی در ایران ندارد افراد از آن بسیار استفاده می‌کنند.

البته یکی از دلایل محبوبیت پرفکت مانی این می‌باشد که شما در هر جایی از دنیا که هستید بدون احراز هویت می‌توانید کار خود را انجام داده و ثبت نام را داشته باشید و برای افتتاح حساب پرفکت مانی اقدامات لازم را انجام دهید.

پس با توجه به توضیحات داده شده نیاز به این موضوع نمی‌باشد که حتماً نمایندگی مستقیم در ایران موجود باشد و با توجه به اینکه امروزه تمام کارها به صورت غیرحضوری و مجازی به راحتی انجام می‌گیرد شما می‌توانید با خیالی آسوده از این بخش استفاده کرده و نگرانی در دل خود را ندهید.

راهنمای فروش پرفکت مانی

بسیاری از سایت‌ها با یک جستجوی ساده در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت که با توجه به آنها می‌توانید به بخش خرید و فروش مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید تا بتوانید به آسانی در فروش پرفکت مانی فعالیت خود را داشته باشید.

همچنین ذکر این نکته برای تمام عزیزانی که به دنبال فروش پرفکت مانی هستند لازم است که به هیچ عنوان نگرانی از بابت مراجعه به صرافی‌ها و و احراز هویت در آنها و همچنین ساخت حساب پرفکت مانی نخواهند داشت و با توجه به سایت‌هایی که با قدرت تمام مشغول به کار هستند می‌توانند ارتباط برقرار کرده و پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

حتی بسیاری از سایت‌ها اپلیکیشن‌هایی را برای فروش پرفکت مانی در اختیار کاربران خود قرار دادند که با استفاده از این اپلیکیشن و راهنمای آن به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

به تازگی ربات‌های تلگرامی بسیار جالبی ایجاد شدند که شما با مراجعه کردن به آنها در ابتدا ارز مبدا را ووچر پرفکت مانی انتخاب می‌کنید و در مقصد تومان را برگزینید که با این کار خود ربات مراحل فروش را برای شما انجام داده و کار را به اتمام می‌رساند که بسیار آسان و راحت می‌توانید از آن استفاده ببرید.

همچنین بسیاری از سایت‌ها در صفحه اول خود این موضوع را قرار داده و با وارد شدن به سایت به بخش خرید و فروش مراجعه کرده و می توانید در قسمت اول ارز مبدا را پرفکت مانی و مقصد را ریال یا تومان انتخاب کنید و بقیه موارد را تکمیل کنید تا کارتان انجام بپذیرد.

در کلام پایانی برای فروش پرفکت مانی باید به این موضوع اشاره کنیم که شما عزیزان به هیچ عنوان به دنبال ساخت حساب برای این کار نباشید و نیازی به درست کردن حساب نخواهید داشت.