خرید پرفکت مانی در ایران برداشت کمتر از 1 ساعت

فروش پرفکت مانی

فهرست مطالب

آموزش خرید پرفکت مانی و برداشت

بهترین روش خرید پرفکت مانی از طریق سایت‌های معتبر است که شما می توانید بعد از اطمینان کامل ثبت نام خود را در سایت با اهراز هویت انجام دهید و با تعریف کارت های بانکی خود می توانید مبلغ واریزی را به تومان درج نمایید و پس از تکمیل فرایند پرداخت شاهد شناسه پرداخت هستید که حتما آن را یادداشت کنید که کیف پول الکترونیکی شما شارژ می شود.

خرید فوری پرفکت مانی بدون احراز هویت

عزیزانی که به دنبال خرید فوری پرفکت مانی هستند در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانند به راحتی این کار را انجام داده و ثبت نام خود را انجام دهند.

در زمان‌های قدیم خرید و فروش از سایت‌های خارجی بسیار سخت امکان‌پذیر بود ولی امروزه این مشکل تا حدود بسیار زیادی مرتفع گشته و شما به راحتی می‌توانید خرید و فروش تتر و پرفکت مانی

 را به راحتی از طریق سایت‌ها انجام داده و به سود خوبی دست پیدا کنید.

با آدرس دقیق در بخش پیشخوان صرافی تتریار شما عزیزان می‌توانید به راحتی پرفکت مانی خریداری کرده و میزان آن را مشخص کرده و بتوانید به راحتی این سرمایه‌گذاری بسیار عالی و پرسود را داشته باشید.

با توجه به رایگان بودن باز کردن حساب پرفکت مانی بسیاری از افراد به همین واسطه علاقه‌مند به استفاده از آن شده و این کار را در پیش گرفتند تا بتوانند سود بسیار خوبی را داشته باشند.

یک موردی که در پرفکت مانی بسیار ارزشمندی می‌باشد این است که درآمد دلاری خود را بدون نگرانی و دغدغه می‌توانید دریافت کرده و آن را به ریال تبدیل کرده و مورد استفاده قرار دهید که این یک موضوع بسیار مهم و ارزشمند در خرید پرفکت مانی و استفاده از آن به حساب می‌آید.

کاربرد خرید پرفکت مانی

در این قسمت پرفکت مانی دارای کاربردهای بسیار زیادی است که برخی از آنها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد:

  • خرید بلیط‌های مسافرتی با پرفکت مانی
  • قابلیت تبدیل به ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از یورو دیجیتال و طلا
  • انجام تراکنش‌های مالی میان کاربران
  • انجام پرداخت‌های عادی در سطح اینترنت
  • در مکانی امن می توانید پول و اعتبارات خود را نگهداری کنید
  • خرید آنلاین ارز بیت کوین طلا دلار و یورو

سیستم پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین در سطح جهانی است که به وسیله اینترنت امکان دریافت، ارسال و پرداخت پول برای کاربران و صاحبان کسب و کار در سطح جهان فراهم شده است.
اگر تصمیم به انجام تجارت در سطح جهانی دارید پرفکت مانی یک گزینه بسیار مناسب است و باید توجه داشته باشید که واحد پول کشور ما ریال می‌باشد و برای تبدیل مبلغ مورد نظر باید از ارزهای دلار و یورو استفاده کنیم.
پرفکت مانی یک کیف پول الکترونیکی محسوب می‌شود و سیستم پرداخت آن به صورت آنلاین است که انتشار پول الکترونیکی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.
در نظر داشته باشید که پرفکت مانی تنها یک واسطه مالی است و بنابراین به منظور جلوگیری از وقوع بسیاری از اتفاقات بهتر از سرمایه زیادی را در آن ذخیره نکنید.

مزایای خرید پرفکت مانی

همانطور که می‌دانید پرفکت مالی مانند دیگر سیستم‌های پرداختی دارای مزایا و معایب است که در این مطلب قصد داریم مزایای پرفکت مانی را برای شما عزیزان قرار دهیم زیرا کمک می‌کند تا شما عزیزان بتوانید دید بهتری نسبت به خرید پرفکت مانی داشته باشید.
پرفکت مانی دارای مزایای بسیار زیادی است که سبب می‌شود معایب کوچک آن نادیده گرفته شود.

  • از پرفکت مانی برای انجام حواله‌های نقدی استفاده می‌شود.
  • نیاز به حساب بانکی ندارد.
  • مناسب بودن قیمت پرفکت مانی
  • امنیت بالا و سرعت بالای تراکنش‌ها
  • قابل استفاده برای کاربران تمام کشور های
  • پرداخت درآمد ماهانه به ازای مانده حساب
  • استفاده آسان
  • دریافت کارمزد پایین برای تراکنش‌ها.
    شما می‌توانید بدون احراز هویت با درگاه پرفکت مانی بر روی سایت کدهای خود را وارد کنید و پرفکت مانی خود را نقد کنید.

خرید پرفکت مانی چگونه است؟

در بیان ساده پرفکت مانی به با سرویس‌های بانکی کار می‌کند و پرفکت مانی در ایران تحریم نشده است و در صورتی که شما را ایرانی تشخیص دهد آی پی شما مسدود نمی‌شود و مشکلی برای سرمایه شما ایجاد نخواهد شد.
همانطور که می‌دانید ثبت نام در حساب الکترونیکی پرفکت مانی کاملاً رایگان می‌باشد و با طی کردن یک آموزش ساده به راحتی می‌توانید این حساب جذاب و محبوب را افتتاح نمایید.
اولین مرحله برای خرید پرفکت مانی این است که باید سرویس‌هایی را مد نظر قرار دهید که پول الکترونیکی پرفکت مانی را به رسمیت بشناسند. 
بعد از اینکه از سایت مرجع فروش پرفکت مانی اطمینان کامل حاصل کردید و مطمئن شدید که این سایت کلاهبرداری نیست فرایند خرید به این صورت می‌باشد که شما می‌بایست از درگاه پرفکت مانی انجام دهید.
خرید و فروش پرفکت مانی فرایند سخت و پیچیده‌ای نیست که شما عزیزان می‌توانید در مدت زمان کوتاه آن را انجام دهید. بلکه کافی است قیمت پرفکت مانی و نحوه پرداخت آن را تعیین کنید.
طبق اطلاعات به دست آمده باید گفت خرید و فروش پرفکت بانی به دو صورت ریالی و ارزی امکان‌پذیر است که شما عزیزان می‌توانید با روش دلخواه خود نسبت به خرید پرفکت مانی و فروش آن اقدام نمایید و توجه داشته باشید که فروش پرفکت مانی به صورت ریالی ممکن است بین ۲ الی ۱۸ ساعت طول بکشد.
تراکنش پرفکت مانی بر اساس تراکنش پایا بوده و از دسترس صرافی خارج است.
در کنار خرید و فروش پرفکت مانی باید بگوییم که کارمزد پرفکت مانی بسیار پایین بوده است.
واریز مستقیم بر اساس میزان مبلغ انتقال یافته کارمزد آن محاسبه می‌شود.
شما عزیزان می‌توانید پرفکت مانی را در عرض یک دقیقه بدون هیچگونه دردسری انجام دهید، برای این کار کافی است که در صرافی ایکس پی ثبت نام کنید و احراز هویت خود را در سایت انجام دهید حساب کاربری خود را شارژ کنید و خرید پرفکت مانی را انجام دهید.
سعی کنید صرافی را انتخاب کنید که دارای سابقه بالا باشد و شکایتی از آن وجود نداشته باشد.
گواهی امنیتی نشان دهنده صرافی پرفکت مانی خوب محسوب می‌گردد که شما می‌توانید به آنها اطمینان کامل داشته باشید.
تفاوت‌های زیادی بین صرافی‌های دیگر و پرفکت مانی وجود دارند زیرا پرفکت مانی این قابلیت را دارد که شما به صورت مستقیم ارزها را تبادل کنید که این امر باعث کاهش هزینه‌ها و کارمزد می‌شود.

امنیت در خرید پرفکت مانی

ارتقا دادن امنیت حساب به صورت دلخواه است که شما می‌توانید با احراز هویت کامل حساب خود را با خیالی آسوده استفاده کنید.
همانطور که می‌دانید امنیت این نوع حساب بسیار بالا است زیرا این سیستم از طریق شناسه آی پی استفاده می‌کند که هر بار تغییر آی پی کاربر برای ورود حتما باید آدرس ایمیل خود را وارد کند.
شما عزیزان می‌توانید برای امنیت بیشتر حساب خود در تنظیمات گزینه امنیتی را انتخاب کنید که باعث امنیت بیشتر می‌شود و تایید آن از طریق پیامک برای شما عزیزان فعال می‌گردد.
گزینه امنیتی دیگر در حساب کاربری شما کد کارت است که با فعال کردن این گزینه سیستم شما یک عکس شامل چند کد ارسال می‌کند به این ترتیب برای هر تراکنش نیاز به وارد کردن یکی از کدها خواهد بود کدها فراموش کنید دیگر قادر به دسترسی به حساب خود نخواهید بود سپس بهتر است آن را در چند جای امن یادداشت کنید و در نگهداری آن کوشا باشید.
البته در نظر داشته باشید که پرفکت مانی دارای حساب‌های متفاوتی است که در زمان افتتاح حساب پرفکت مانی دو گزینه شخصی و کاری وجود دارد.
در حساب شخصی شخص حقیقی کنترل حساب را در دست دارد اما در حساب کاری یک شرکت پشت حساب خواهد بود.
در حساب شخصی دو نوع حساب وجود دارد که به صورت ویژه و عادی می‌باشد و در حالت عادی معمولاً کاربران تازه وارد به سیستم هستند که محدودیت خاصی دارند.
در حالت ویژه زمانی که یک سال از عضویت شما در سامانه پرفکت مانی گذشته باشد شما می‌توانید درخواست ارتقاء سطح کنید تا سطح تان عوض شود.
اما در حالت شراکتی حسابی ایجاد می‌گردد که مختص شرکت‌ها و صرافی‌ها است که در واقع این نوع حساب اتصال دائم به سیستم دارد.
در کل امنیت پرفکت مانی بسیار بالا است زیرا نیازمند فیلترشکن نیست و سایت آن به راحتی در کشور ما ایران ساپورت می شود.
پرفکت مانی تی است که شما می‌توانید بدون هیچ ترس و هیچگونه تحریمی از آن استفاده کنید که در واقع از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می شود.
همچنین کسانی که زار ارز دیجیتال به کسب درآمد هستند می‌توانند از طریق سیستم پرفکت مانی واریز و برداشت‌های خود را با خیالی آسوده انجام دهند و در نهایت می‌توانند درآمد خوبی از پرفکت مانی داشته باشند و می‌توانند درآمد ماهانه خود را از طریق پرفکت مانی به ریال تبدیل کنند.
با استفاده از پرفکت مانی می‌توان چندین ارز مختلف را در یک مکان نگهداری کنید که ارزهای کشورهای مختلف بدون هیچ هیچگونه مشکلی در دسترس شما عزیزان خواهند بود.
حساب پرفکت مانی از کیف پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که کیف پول طلا یکی از کیف پول های دیجیتالی است که برای ذخیره سازی طلا از آن استفاده می‌شود.
کیف پول یورو و دلار از دیگر کیف پول‌های این حساب محسوب می‌گردد که شما می‌توانید در بازارهای آنلاین خرید و فروش یورو و دلار را انجام دهید و استفاده از این ارز در پرفکت مانی به شما متقاضیان پیشنهاد می شود.