اصطلاح هولد کردن ارز دیجیتال به چه معنا است؟

هولد کردن ارز دیجیتال یکی از ده ها اصطلاح برجسته و ارزشمندی است که هر معامله گر یا تریدر جدیدی باید با آن آشنا باشد. مفهوم نگه داشتن، که گاهی اوقات به عنوان HODL شناخته می شود، مخفف hold on for dear life است. اصطلاحی که در بین سرمایه گذاران استفاده می شود که از جهاتی می توان آن را متضاد معاملات روزانه دانست، مانند روش اسکالپینگ.

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که HODL ممکن است یک غلط املایی خنده دار برای کلمه Hold باشد، اما داستان نگهداری ارزهای دیجیتال عمیق تر از آن است و اکنون بسیار ارزشمندتر از یک غلط املایی ساده در نظر گرفته می شود.

اگر یک معامله گر یا معامله گر جدید هستید، احتمالاً زمانی که به دنبال خواندن مقالات و مطالبی در مورد ارزهای دیجیتال در کانال های مختلف فارسی یا انگلیسی بوده اید، با این اصطلاح برخورد کرده اید. اصطلاح هولد کردن کریپتوکارنسی همیشه همراه با سایر اصطلاحات محبوب مانند Sats، Moon، FUD و غیره می آید. در ادامه این مقاله به داستان جذاب پیدایش این اصطلاح می پردازیم و معنای آن را ارزیابی می کنیم. همه چیز به نوسانات قیمت بیت کوین در سال 2013 برمی گردد. یک سال پیش، یک اشتباه تایپی منجر به ایجاد یک استراتژی عملی ارزهای دیجیتال شد. برای پاسخ به “HODLing چیست؟”

هولد یا هودل؟

هولد یا هودل؟
هولد یا هودل؟

ساعت 10 صبح، 18 دسامبر 2013، می رویم. روزی روزگاری، نامی به نام GameKyuubi با عنوان “From HODLING” وجود داشت تا بتوانید پاسخی را برای یک شرکت متخصص در تجارت بیت کوین ارسال کنید. هر جمله GameKyuubi پاسخی به جمله “یا من هر چیزی را اشتباه نوشتم” بفرستید و سپس به آنچه در مورد وضعیتی که کسی در خواب یا خوابیده گفته شد و سر و صدای زیادی وجود دارد نگاه کرد. این یک موضوع متفاوت با اشتراک متفاوت است، به این معنی که: «این یک نوع متن متفاوت است. این اولین جمله در جمله «روبرو» است که به «حفظ» اشاره شده است، کلمه Hold یک ابهام قوی است. در نهایت در مورد این جمله ابهامات زیادی وجود دارد، اما می ترسم نیازی به تغییر تعداد تراکنش های دیجیتال برنج نباشد.

بیشتر بخوانید  استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟ و آیا Staking سودآور است؟

این نکته ای است که به منبع GameKyuubi می رسد. در اینجا چند نکته استراتژیک وجود دارد تا بفهمید که با سایر ارائه دهندگان با اشتراک بیشتر چقدر بیت کوین دارید. یا به عنوان یک استراتژی، به موارد زیر توجه داشته باشید: «هر کسی که معامله درستی دارد. درمان و تجربه خوب با آن می تواند با استفاده از این استراتژی مناسب، نقاط، پین ها و حرکت برنج دیجیتال روی دستگاه ماشین و فضای درب دوربین استفاده شود. از پایین جعبه آن را بیرون بیاورید تا ببینید چه مدت ذخیره شده است و این دلیل بر یک نوع متن است.

درست پس از انتشار عبارت معروف GameKyuubi، دغدغه اصلی دنیای فیگوراتیو شروع به تولید هزاران محتوا در اینترنت است. در خودرو، با استفاده از کالسکه با استفاده از کلمه HODL می توان تعداد تصاویر را تغییر داد، مقالات و مقالات بیشتری در حال حاضر در دسترس هستند. یک استراتژی مناسب برای افراد برای تغییر تعداد مهارت های مورد استفاده برای مدیریت تراکنش ها برای مدت طولانی وجود دارد. تراکنش‌های روزنه شامل استراتژی‌های اسکالپینگ، تراکنش‌های بازار آتی، تراکنش‌های نقدی و تراکنش‌های دیجیتال برنج است. او مهارت‌های بسیار تخصصی دارد و از تجزیه و تحلیل در حومه شهر بهره می‌برد. از پلوپز دیجیتالی استفاده کنید تا آن را برای مدت طولانی تمام کنید.

بررسی عمیق مفهوم هولد کردن ارز دیجیتال

برای اینکه درک بهتری از این موضوع پیدا کنید و بدانید هولد یا هودل چیست، بهتر است کمی بیشتر در مورد آن تحقیق کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که شما به عنوان یک معامله گر جدید، قصد دارید سبد یا سبد خود را با چندین ارز دیجیتال مختلف پر کنید. البته، تا زمانی که مهارت های لازم برای تجارت یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به دست نیاورید، ترجیح می دهید دارایی های دیجیتال خود را برای مدت طولانی در کیف پول خود نگه دارید و به آنها دست نزنید. این استراتژی هولد کردن ارز دیجیتال نامیده می شود.

بیشتر بخوانید  بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری کوتاه مدت +معرفی 4 ارز دیجیتال

مفهوم شلوغی منجر به ایجاد اصطلاحات دیگری شده است و به نوعی الهام‌بخش کلمات دیگری مانند BUILD است. به عنوان مثال، اصطلاح BUILD برای اشاره به کاربردهای مختلف فناوری بلاک چین استفاده می شود. اگر بخواهیم نگاهی به جمله ای که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم بیندازیم به ابعاد عمیق تری از این اصطلاح می رسیم. اگر به خاطر داشته باشید، عبارت “Hang on for dear life” را به عنوان یک عبارت HODL کامل مطرح کردیم. به گفته بسیاری از معامله گران دنیای ارزهای دیجیتال، زمانی که قیمت یک ارز دیجیتال (مانند بیت کوین) افزایش می یابد، بهتر است از استراتژی نگه داشتن ارز دیجیتال استفاده کنید تا معامله گر متحمل ضرر نشود.

هدف از نگهداری ارزهای دیجیتال، نگاهی بلندمدت برای غلبه بر نوسانات قیمت است. به عبارت ساده تر، یک معامله گر خیابانی می تواند ارزهای رمزنگاری شده را پس از مدت کوتاه یا طولانی بفروشد و آنها را با قیمت چند برابر بفروشد. هلدینگ ارز دیجیتال دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت دارد. به عنوان مثال، یک معامله گر با استفاده از یک استراتژی نگهداری کوتاه مدت می تواند سرمایه خود را برای 3 یا 6 ماه نگه دارد و به آن دست نزند. برخی از معامله‌گران دیگر با استفاده از استراتژی نگهداری ارز دیجیتال برای یک سال یا بیشتر وارد فاز بلندمدت خواهند شد. بنابراین این استراتژی برای معامله گران روزانه که از بازار آتی استفاده می کنند مناسب نیست.

فلسفه هولد کردن ارز دیجیتال

فلسفه هولد کردن ارز دیجیتال 
فلسفه هولد کردن ارز دیجیتال

هولد کردن ارز دیجیتال اکنون به یک ناجی برای معامله گران تبدیل شده است و در واقع به عنوان یک رویکرد بلندمدت برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دیده می شود. رویکرد ارزهای دیجیتال همان منطقی را منعکس می کند که GameKyuubi برای اولین بار از آن استفاده کرد. معامله گران مبتدی ممکن است همیشه از این احساس رنج ببرند که نمی توانند در بازار ارزهای دیجیتال رقابت کنند، بنابراین دارایی های دیجیتال خود را حفظ می کنند.

بیشتر بخوانید  عوامل موثر بر قیمت تتر

در دنیای ارزهای دیجیتال، معامله‌گرانی که از هدلینگ استفاده می‌کنند، HODLers نامیده می‌شوند. نکته مهم این است که این سوال اساسی را مطرح کنیم که “آیا نگهداری ارز دیجیتال فقط به معامله گران جدید محدود می شود یا هر کاربری می تواند از این استراتژی استفاده کند؟”

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *