ارز دیجیتال برای سود روزانه

تقاضا برای سرمایه‌گذاری و خرید ارز های دیجیتال در سال ۲۰۲۳ به شدت افزایش یافته است، که این موضوع نباید تعجب آور باشد. بسیاری از افراد اکنون به دنبال منابع درآمد جایگزین هستند، از این رو بازار رمزارزها شاهد ورود بسیاری از تازه‌واردان به دنیای کربیپتوکارنسی است.

با وجود اینکه بیت‌ کوین همواره توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند، اما رمزارز های دیگری نیز وجود دارند که به عنوان گزینه‌های پرقدرت و با ارزش برای اضافه کردن به پرتفوی سرمایه‌گذاری شما شناخته می‌شوند.

در حین بررسی بازار کریپتو، برخی از گزینه‌ها به عنوان بهترین ارز های دیجیتال برای کسب سود روزانه معرفی می‌شوند. این مقاله از مجله والکس ۱۰ ارز دیجیتال برتر را معرفی می‌کند که حتی در مواجهه با سقوط‌ های بزرگ در بازار کریپتو، توانسته‌اند جان سالم به در ببرند و ممکن است به عنوان بیت‌ کوین بعدی در سال ۲۰۲۳ مطرح شوند.

استراتژی ترید روزانه

استراتژی ترید روزانه

معاملات روزانه به ترید هایی گفته می‌شود که در طی یک روز و در بازه‌ های زمانی کوتاه انجام می‌شوند. این نوع ترید مستلزم توجه دائمی به حوادث و رخدادهایی است که می‌توانند حرکت‌های کوتاه‌مدتی در بازار ایجاد کنند، از جمله آمار های اقتصادی، درآمد شرکت‌ها و خبرهای مهم.

در این نوع ترید، توجه به چند نکته اساسی امری حیاتی است. اولین نکته، استراتژی مشخصی برای کسب سود از تغییرات قیمت کوین‌ها داشتن است. پایبندی به این استراتژی و تعیین سقف سود و ضرر برای خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای موفقیت در معاملات روزانه، فعالیت بسیاری و توجه مداوم به نقاطی مانند تحلیل‌های تکنیکال ضروری است. همچنین، نیاز به داشتن نظم و انضباط شخصی برای اجرای صحیح این استراتژی‌ها حائز اهمیت است.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، نکات زیر باید در نظر گرفته شوند:

  1. نوسانات (Volatility): توجه به نوسانات قیمت ارز دیجیتال در انجام معاملات ساعتی حیاتی است. نوسانات سریع می‌توانند فرصت‌ های خرید و فروش را افزایش دهند، اما همچنین ریسک معامله را افزایش می‌دهند.
  2. نقدینگی (Liquidity): نقدینگی بالا سرعت انجام معاملات را افزایش می‌دهد. کوین‌هایی که نقدینگی بیشتری دارند، گزینه مناسب‌تری برای معاملات روزانه هستند.
  3. حجم معاملات (Trading Volume): حجم بالا در معاملات نشان‌دهنده مشارکت فعال در بازار است و می‌تواند اجرای معاملات را آسان‌تر کند.
  4. عمق بازار (Market Depth): عمق بازار نشان‌دهنده فعالیت و نقدشوندگی است. عمق بازار بیشتر به معنای سهولت در انجام معاملات بزرگتر است.
  5. دسترسی به صرافی‌ها (Exchange Availability): پشتیبانی از یک کوین در صرافی‌های متعدد نشان‌دهنده حجم بازار بیشتر است.
  6. ارزش بازار (Market Cap): ارزهای شناخته شده و با ارزش بازار بالا، گزینه امن‌تری برای معاملات روزانه هستند.
  7. تیم توسعه دهنده فعال: اطمینان از فعالیت و به‌روزرسانی‌های تیم توسعه دهنده می‌تواند ریسک‌های مرتبط با استراتژی معاملات روزانه را کاهش دهد.
  8. بررسی آخرین اخبار بازار: پی‌گیری آخرین اخبار بازار اقتصادی و ارزهای دیجیتال، برای درک تأثیر آنها بر بازار و انتخاب بهترین زمان برای معاملات ضروری است.
بیشتر بخوانید  آیا امکان خرید تتر حضوری وجود دارد؟

معرفی ارز دیجیتال برای سود روزانه

معرفی ارز دیجیتال برای سود روزانه

با توجه به ورود روزانه صدها ارز دیجیتال جدید به بازار کریپتو، معامله‌گران با چالش شناسایی رمزارزهای مناسب برای کسب سود روزانه مواجه هستند. ارائه پتانسیل رشد و دی‌تریدینگ این ارزها در سال ۲۰۲۳ جذابیت بسیاری دارد. در ادامه، ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای ترید و کسب سود روزانه را معرفی می‌نماییم.

آوالانچ (AVAX)

با ورود ارز های دیجیتال جدید، آوالانچ (AVAX) به عنوان جایگزینی برای بیت‌کوین در ترتیب بهترین رمزارزها برای کسب سود روزانه شناخته شده است. این بلاکچین پروژه ادعا می‌کند که سریع‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در دنیای کریپتو است و رمزارز بومی آن با نام AVAX در جایگاه ۱۶ از نظر ارزش بازار قرار دارد.

هدف اصلی آوالانچ این است که به عنوان یک شبکه مشابه آمازون برای ارزهای دیجیتال عمل کند. آمازون، با سرویس‌های ابری و فعالیت‌های آنلاین، در بسیاری از صنایع بزرگ نقش اساسی دارد. آوالانچ نیز قصد دارد به این مدل کسب و کار برای فناوری بلاکچین پی ببرد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که آینده توکن AVAX بسیار روشن و درخشان است، و انتظار می‌رود که قیمت آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز ۱۷۰ دلار عبور کند. همچنین، به عنوان یک رمزارز مناسب برای ترید روزانه شناخته می‌شود و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند در کسب سود کمک‌کننده باشد.

اتریوم/ Ethereum

اتریوم به عنوان یکی از معتبرترین و موفق‌ترین پروژه‌ های حوزه ارز های دیجیتال شناخته می‌شود و به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته می‌شود. این موضوع تریدرها را وادار به استفاده از اتریوم برای انجام معاملات روزانه کرده است.

بیشتر بخوانید  آموزش خرید تتر در رمزینکس

اتریوم اکوسیستمی قدرتمند با برنامه‌های غیرمتمرکز متعدد (DApps) و توکن‌ های مختلف بر بستر بلاک‌چین دارد. این ویژگی‌ها منجر به افزایش حجم معاملات و نقدینگی اتریوم شده است. همچنین، تغییرات و نوسانات قیمت اتریوم در کنار این ویژگی‌ها، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استراتژی‌های معاملات روزانه تبدیل کرده است.

ریپل/ XRP

ریپل به دلیل ارائه راه‌حل‌ های پرداخت بین‌مرزی سریع و با کم هزینه، جایگاهی معتبر و مورد توجه در بازار به دست آورده است و در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این کوین به طور گسترده در صرافی‌ های بزرگ پشتیبانی می‌شود.

ارزش بازار ریپل در سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۱ میلیارد دلار رسیده است و بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری روزانه است. علاوه بر این، قیمت ریپل تحت تأثیر همکاری‌ها و مشارکت‌ های مختلف قرار گرفته و می‌تواند فرصت‌ های خوبی را برای معامله‌گران روزانه فراهم کند.

آربیتروم/ Arbitrum

آربیتروم به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیر لایه دوم برای شبکه اتریوم پدید آمده است و با قابلیت بالای خود، تراکنش‌ های معامله‌گران را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت انجام می‌دهد، این امر باعث شده که جلب توجه معامله‌گران روزانه شود.

با شلوغ شدن شبکه اتریوم و کاهش سرعت تأیید تراکنش‌ها، معامله‌گران به دنبال گزینه‌های جایگزینی مانند آربیتروم باشند تا این مشکلات را حل کنند. آربیتروم پس از ایردراپ آن در اواخر ماه مارس ۲۰۲۳ به یکی از پرمعامله‌ترین ارز های دیجیتال در ماه‌ های اخیر تبدیل شده است. نوسانات زیاد قیمت آربیتروم نیز باعث شده تا این کوین به عنوان یک گزینه مناسب برای انجام معاملات روزانه در نظر گرفته شود.

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین

دوج‌کوین به عنوان یکی از پرمعامله‌ترین میم‌کوین‌ های کریپتو شناخته می‌شود و در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای سود روزانه نیز جای خود را دارد. از اوایل سال ۲۰۲۱، در دوره رشد بازار کریپتو، محبوبیت توکن Doge افزایش یافت و با حمایت از شخصیت‌ های مشهور و تأثیرگذار مانند ایلان ماسک، به یکی از پرمخاطب‌ترین ارز های دیجیتال تبدیل شد.

دوج‌کوین دارای بلاک‌چین اختصاصی خود است و در بین ۵۰ کوین برتر از نظر ارزش بازار قرار می‌گیرد. نوسانات قوی در قیمت آن در طول روز باعث شده تا همیشه یکی از انتخاب‌ های تریدر های روزانه باشد.

کوین صرافی بایننس/ BNB

بایننس کوین (BNB)، ارز دیجیتالی است که به عنوان ارز بومی صرافی بایننس، یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها در دنیای کریپتو، به بازار عرضه شده است. هدف اصلی این کوین کاهش کارمزد معاملات و فراهم کردن فرصت‌ های فروش توکن‌ها در بستر پلتفرم Launchpad بایننس بوده است.

بیشتر بخوانید  آیا خرید و فروش تتر جرم است؟

همزمان با گسترش اکوسیستم بایننس، حجم معاملات و نقدینگی ارز دیجیتال BNB رشد چشمگیری داشته است. این رشد باعث شده تا فرصت‌ های معاملاتی فراوانی برای معامله‌گران روزانه به وجود آید.

لایت کوین/ Litecoin

لایت کوین یکی از کوین‌ های شناخته شده در بازار کریپتو است که از نظر فنی شباهت‌ های زیادی به بیت کوین دارد. این کوین با سرعت بالاتری بلاک تولید می‌کند و زمان تأیید تراکنش‌ها در آن بسیار کوتاه‌تر از بیت کوین است.

در آینده نزدیک، شبکه لایت کوین قرار است رویداد نصف شدن دیگری را تجربه کند. با توجه به پیشینه این کوین، احتمالاً این رویداد می‌تواند به عنوان یک عامل پیش‌بینی نوسانات قابل توجه در بازار های لایت کوین مطرح شود. از این رو، با در نظر گرفتن نقدینگی و تاریخچه تغییرات قیمت لایت کوین، این کوین به عنوان یک گزینه مطلوب برای انجام معاملات روزانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

ترون/ Tron

ترون با هدف حذف مرز های موجود در وب، به عنوان یک پلتفرم رمزنگاری شده طراحی شده است. این شبکه برای هر محتوایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند، از طریق ارز دیجیتال ترون (TRX) پاداش اهدا می‌کند. تیم توسعه‌دهنده ترون به صورت فعال بر روی بهبود و توسعه این پلتفرم کار می‌کند.

بنابراین، می‌توان گفت که این کوین در حال رشد و پیشرفت سریعی است. به همین دلیل، در میان معامله‌گران بازار، ترون به عنوان یکی از بهترین کوین‌ها برای معاملات روزانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

تتر (USDT)

در کشور ایران، خرید تتر (USDT) به‌عنوان یک استیبل‌کوین، بهترین گزینه برای کسب سود روزانه باشد. این ارز دیجیتال سعی در محدود کردن نوسانات خود دارد تا توجه بیشتر کاربران را به‌خود جلب کند. با توجه به فراز و نشیب‌ های بسیار چشمگیر بیت‌کوین و سایر رمزارزها، ارزهای استیبل سعی در ثابت نگه‌داشتن ارزش خود دارند.

تتر مستقیماً با قیمت دلار آمریکا هماهنگ است، این موضوع به کاربران این امکان را می‌دهد که ارزش دارایی‌ های خود را در طول زمان حفظ کنند. استفاده از تتر به عنوان یک رمزارز مناسب برای معاملات روزانه به‌شمار می‌آید؛ زیرا در ایران، قیمت دلار با نوسانات زیادی روبه‌رو است و این ارز دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند که از این نوسانات به منظور کسب سود روزانه بهره‌مند شوید.

 

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *