ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم خدمات منحصر به فرد است که به کاربران کمک می کند تا تراکنش های دیجیتالی خود را با ارائه کدهای کوپن آسان تر و سریع تر انجام دهند. ووچر پرفکت مانی یک کارت اعتباری آنلاین است که همه کاربران می توانند آن را ایجاد و در صورت لزوم شارژ کنند.

این کارت اعتباری مزایای زیادی دارد و به شما امکان می دهد بدون ارائه اطلاعات شخصی خود، پرداخت را انجام دهید. اما چگونه می توان یک حساب کوپن پرفکت مانی ایجاد کرد؟ برای تهیه کوپن پرفکت مانی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در این مقاله، نحوه ایجاد یک کوپن پرفکت مانی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید را یاد خواهیم گرفت. برای دریافت قیمت تتر و مشاوره رایگان و همچنین خرید پرفکت مانی با کارشناسان تتریار تماس بگیرید.

ووچر پرفکت مانی به عنوان کارت هدیه یا گیفت کارت شناخته می شود. این کارت دارای ویژگی های منحصر به فردی است و به شما این امکان را می دهد تا بدون محدودیت اینترنتی پرداخت های خود را به صورت دیجیتال انجام دهید. ووچر پرفکت مانی یک محصول دیجیتالی متشکل از کد فعال سازی 16 رقمی، کد رهگیری 10 رقمی، تاریخ انقضا، تاریخ صدور و ارزش ووچر است.

همه می توانند یک کد ووچر شخصی ایجاد کنند و از آن برای تراکنش های دیجیتالی خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که این کارت تاریخ انقضا ندارد و می توانید در بازه های زمانی مختلف از آن استفاده کنید. در زیر نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  بهترین جفت ارزهای فارکس برای ترید و اسکالپ

ساخت کد ووچر پرفکت مانی

امکان ایجاد ووچر پرفکت مانی برای همه کاربران وجود دارد. برای ایجاد ووچر باید در سایت پرفکت مانی حساب کاربری داشته باشید. زیرا بدون داشتن حساب کاربری و ارائه اطلاعات شخصی قادر به ایجاد ووچر نخواهید بود. البته لازم نیست نگران باشید زیرا ایجاد حساب کاربری در پرفکت مانی بسیار ساده است و تنها چند دقیقه طول می کشد.

به همین دلیل کافی است به وب سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه کرده و سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، رمز عبور و … را وارد کنید. در مرحله آخر باید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی به صورت تصویری

پس از ایجاد حساب کاربری پرفکت مانی، باید مراحل زیر را برای ایجاد ووچر پرفکت مانی انجام دهید.

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی
آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

 

  • روی گزینه Withdraw کلیک کنید

 

اولین اقدامی که باید بکنید این است که در قسمت بالایی وب سایت پرفکت مانی به قسمت Withdraw مراجعه کرده و سپس روی گزینه e-Voucher کلیک کنید.

 

  • روی گزینه Purchase a new e-Voucher کلیک کنید

 

در صفحه تازه ای که برای شما باز شده باید روی گزینه Purchase a new e-Voucher کلیک کنید. کلیک روی این گزینه به شما این امکان را می‌ دهد که خرید ووچر پرفکت مانی را شروع کنید.

آموزش ایجاد ووچر پرفکت مانی
آموزش ایجاد ووچر پرفکت مانی
  • اطلاعات مربوط به ووچر را انتخاب کنید

این مرحله از ایجاد ووچر پرفکت مانی بسیار مهم است. زیرا برای پرداخت ووچر باید یک کیف پول معتبر انتخاب کنید. این به شما بستگی دارد زیرا می توانید به دلار یا ارزهای دیجیتال پرداخت کنید. سپس مبلغ ووچر مورد نظر خود را در کادر مبلغ ووچر وارد کنید، سپس روی گزینه Preview Purchase کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین جفت ارزهای فارکس برای ترید و اسکالپ
نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی
نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی
  • کد ووچر خود را دریافت کنید

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نام کیف پول، مبلغ ووچر، کارمزد تراکنش و هزینه کل نمایش داده می شود. در صورتی که اطلاعات مشخص شده مورد تایید شما باشد کافی است بر روی گزینه purchase e-voucher کلیک کنید تا ووچر پرفکت مانی خود را دریافت کنید. اما اگر این اطلاعات نادرست است، باید روی گزینه تغییر خرید کلیک کنید.

توجه: کد ووچر پرفکت مانی شما آماده است و می توانید از آن برای پرداخت های خود استفاده کنید. اگر پیامک خود را فعال کنید، پیامی حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال می شود. باید در نگهداری این کد دقت کنید. زیرا تنها راه استفاده از ووچر، کد سفارشی است و اگر شخص دیگری آن را دریافت کند، می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

ساخت ووچر پرفکت مانی
ساخت ووچر پرفکت مانی

برای ساخت ووچر پرفکت مانی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

ایجاد ووچر پرفکت مانی کار سختی نیست و تنها چند دقیقه طول می کشد. اما برای اینکه فرآیند ساخت ووچر پرفکت مانی موفقیت آمیز باشد باید یک سری نکات را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

 

  • نوع حساب مورد استفاده در پرفکت مانی بسیار مهم است زیرا کارمزد آنها با یکدیگر متفاوت است. با تایید حساب خود می توانید هزینه های خود را تا 4 برابر کاهش دهید. تأیید حساب کاربری نیز به شما در تسهیل فرآیند پرداخت درآمد کمک می کند.
  • کد مخصوص استفاده از ووچر را در محیطی امن نگه دارید و آن را به شخص دیگری ندهید. این کد تاریخ انقضا ندارد و هر زمان که بخواهید می توانید از کد ووچر برای پرداخت های خود استفاده کنید.
  • برای ایجاد ووچر پرفکت مانی، لازم نیست کل موجودی حساب پرفکت مانی خود را انتخاب کنید. زیرا بابت صدور کد ووچر هزینه ای از شما اخذ خواهد شد. بهتر است حدود 2 درصد از موجودی خود را دست نخورده بگذارید تا برای ایجاد ووچر پرفکت مانی مشکلی نداشته باشید.
  • اگر به کد ووچر نیاز ندارید، نگران نباشید. زیرا بسیاری از افراد تمایل به خرید ووچر پرفکت مانی دارند و این نسخه شرایط لازم برای فروش کد تولید شده را در اختیار شما قرار می دهد.
بیشتر بخوانید  بهترین جفت ارزهای فارکس برای ترید و اسکالپ

آیا ساخت ووچر پرفکت مانی نیاز به احراز هویت دارد؟

برای ایجاد ووچر پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نیست. در واقع، این فرآیند اجباری نیست، اما اگر بتوانید حساب خود را تأیید کنید، سود زیادی برای شما خواهد داشت.

یک حساب تایید شده پرفکت مانی از امنیت بیشتری برخوردار است و هزینه های انتقال کمتر از یک حساب معمولی است. بنابراین، اگر می‌خواهید امنیت حساب خود را افزایش دهید و کارمزد کمتری بپردازید، بهتر است فرآیند تأیید حساب پرفکت مانی خود را جدی بگیرید.

جمع بندی

پرفکت مانی یک حساب امن و منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد پرداخت های خود را به راحتی و به سرعت دریافت، ارسال و انجام دهید. این اکانت هیچ محدودیتی ندارد و خدمات خود را به تمامی کاربران جهان از جمله کاربران ایرانی ارائه می دهد. در این مقاله نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی را به شما آموزش دادیم. این بسیار ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد. اکنون که می دانید چگونه یک حساب ووچر پرفکت مانی ایجاد کنید، می توانید به راحتی یک کد ووچر ایجاد کنید و از آن برای پرداخت های خود استفاده کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

 

 

 

 

 

Shares:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *