بهترین ارز دیجیتال کدام می باشد؟

بازار ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر شاهد نوسانات قیمتی بسیار شدیدی بوده است. این ترن هوایی برای عده ای از کاربران یک چالش و برای برخی دیگر یک فرصت طلایی یه حساب می آید.

رمز ارزها به دلیل نوسانات قیمتی بالایی که دارند اغلب به عنوان سرمایه گذاری های پر خطر شناخته می شوند. با این حال چنانچه بدانید چه روش معاملاتی برای شما بهتر است، این ریسک را می توانید به سود تبدیل کنید.

یکی از استراتژی های پر طرفدار معاملات ارز دیجیتال ترید ساعتی است که اغلب تریدرهای حرفه ای با استفاده از رمز ارزهایی که مارکت کپ و نوسانات بالایی دارند، از آن استفاده می کنند. به همین منظور در این مطلب به معرفی بهترین ارزدیجیتال برای ترید ساعتی و روزانه می پردازیم.

ترید ساعتی و روزانه

در ترید ساعتی یا معاملات در تایم های کوتاه مدت، معامله گران چندین بار در روز ارز دیجیتال خرید و فروش می کنند. این افراد برای اینکه بتوانند در این کار حرفه ای شوند باید ساعت های زیادی را تمرین کنند و اطلاعات نسبتا تخصصی در حوزه ترید ارز دیجیتال و نحوه سوددهی این رمز ارزها داشته باشند.

در این استراتژی معامله گر تنها چند ساعت از وقت خود را به معامله ارز دیجیتال برای ترید می پردازد. بازه های ساعتی 1 ساعته، 4 ساعته و 15 دقیقه ای معمولا بیشترین طرفدار را دارند.به دلیل زیاد بودن ارزها انتخاب ارز برای سرمایه گذاری چالش هایی به همراه دارد، که باید عوامل زیادی را تجزیه تحلیل کنید. همچنین برای ترید با هوش مصنوعی هم میتوانید سود بسیار زیادی کسب کنیدو

پرنوسان ترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی

پرنوسان ترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی
پرنوسان ترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی

جستجو جو در دنیای کریپتو به معامله گرانی که مایل به ریسک بالاتری هستند، سود بیشتری می دهد. ارزهای دیجیتالی که نوسان زیادی دارند اغلب در روز تغییرات قیمتی زیادی را تجربه می کنند. اگرچه این موضوع ممکن است برای عده ای دشوار باشد، اما فرصت های زیادی برای معامله گران روزانه و ساعتی فراهم می شود. در ادامه بهترین ارز برای ترید را معرفی می کنیم.

شیبا اینو(SHIB)، بی ثبات ترین میم کوین برای ترید

نوسانات قیمتی نامنظم و غیر قایل پیش بینی شیبا اینو، این کوین را به بهترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی تبدیل کرده است. با ترید ساعتی این میم کوین در عرض چند روز و یا حتی چند ساعت می توانید دستاوردهای غیرقابل تصوری را ثبت کنید. شیبا برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی نیست زیرا نوسانات بالای آن ممکن است موجب از دست رفتن دارایی شما شود.

اتریوم(ETH)، بهترین ارز برا ترید ساعتی

اتریوم(ETH)، بهترین ارز برا ترید ساعتی
اتریوم(ETH)، بهترین ارز برا ترید ساعتی

انریوم دومین ارز با ارزش بازار و یکی از محبوب ترین رمز ارزهای ماکت است، اما نوسانات قیمتی آن موجب شده تا در این لیست قرار بگیرد. با به کار گیری بهترین استراتژی ترید روزانه می توانید از فراز و فرود های این ارز، سودهای خوبی را کسب کنید.

اتر در یک نمایش بی نظیر از انعطاف پذیری، همیشه حتی از بی ثبات ترین افت ها بهبود یافته و برای رسیدن به نقطه قیمتی جدید تلاش کرده است.

بایننس کوین (BNB)، با ارزش اما پر نوسان

بایننس کوین توکن ابزاری بایننس بزرگ ترین صرافی متمرکز وکوین اصلی زنجیره هوشمند بایننس یکی از سریع ترین اکوسیستم های بلاکچین است. به خاطر تحولات زیادی که در این صرافی و اکوسیستم رخ می دهد در این لیست برای بهترین ارز ترید ساعتی قرار گرفته است.

هم چنین بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه محسوب می شود. BNB گزینه خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است به دلیل انعطاف پذیری و پایه های محکمی که دارد.

ریپل (XRP)، توکن ارزان قیمت

سه عامل کلیدی که ریپل را میان نوسانی ترین دارایی و بهترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی قرارداده است شامل:

  1. مبارزه حقوقی مداوم دادگاه با SEC ، که تاثیر زیادی بر روی احساسات بازار و همچنین قیمت XRP دارد.
  2. عملکرد کلی بازار به خصوص زمانی که روند در حال تغییر است.
  3. پیشرفت های جاری شبکه ریپل به ویژه جذب شرکا بیشتر، به صورت ویژه ای بر روی قیمت XRP تاثیر می گذارد.

این توکن هشتمین ارز دیجیتال با ارزش مارکت است. در سالهای گذشته ریپل توانسته نوسانات قیمتی خوبی را ثبت کند و شما می توانید با بررسی بهترین بروکرهای ارز دیجیتال برای معاملات خود استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید.

دوج کوین (DOG)، پر معامله ترین میم کوین

پشتیبانی اشخاص با نفوذ مانند ایلان ماسک به ارزش این رمز ارزها افزوده است. نوسانات دوج کوین زیاد است و بالا و پایین های زیادی را با خود دارد و همین مورد باعث شده که دوج کوین، به عنوان یک ارز ایده آل برای ترید روزانه شناخته شود.

سولانا (SOL)، سریع ترین بلاک چین غیرمتمرکز

از ویزگی های این رمز ارز می توان به عملیاتی بالا و کارمزد پایین آن اشاره کرد.با توجه به قدرت رسانه ای و پشتیبان های قویی که این رمز ارز از آن بهره مند است، نوسان قیمت نسبتا بالایی دارد و به همین علت در لیست بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه قرار می گیرد، و می توان از آن به عنوان یک رمز ارز آینده دار نام برد.

ترون (TRON)، بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه

ترون به منظور اشتراک گذاری بدون محتوا محدودیت ایجاد شد. از محبوب ترین بخش های این پلتفرم این است که افراد به ازای محتوایی که در آن به اشتراک گذاشتند، می توانند TRX دریافت کنند.

ارز ترون با توجه به ایده خوبی که دارد، با سرعت خیلی بالایی در حال رشد است و شهرت خوبی هم پیدا کرده است. به همین خاطر می توان به او عنوان بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه را داد. ترون یکی از فعال ترین تیم های توسعه رادارد که روزانه روی این پلتفرم کار می کنند. از مزایای این رمز ارز برای شروع ترید، می توان به کف قیمت پایین آن اشاره نمود. و با توجه به این که پایداری نسبتا خوبی دارد، مدیریت ریسک را آسان تر می کند.

آوالانچ (AVAX) ، یکی از بزرگ ترین بلاک چین ها

آوالانچ یک پلتفرم ارز دیجیتال و رقیب اتریوم است. AVAX برای پرداخت هزینه های پردازش تراکنش ها، ایمن سازی شبکه استفاده می شود. این ارز یکی از بهترین ارز دیجیتال  برای ترید روزانه در نظر گرفته شده است. هرچند آوالانچ فقط برای دیفای نیست. آوالانچ از نظرمالی از سرمایه گذاری های متاورس در شبکه نیز پشتیبانی می کند، یک شبکه سریع و ارزان که از بازی های مبتنی بر بلاک چین و دنیای مجازی پشتیبانی می کند.

فایل کوین (FIL)

یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه، توکن FIL است که سهم کمی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. FileCoin از سال 2017 فعالیت می کند و مانند بسیاری از رقبای خود، جاه طلبی های آن خصوصی و استثنایی هستند.

فایل کوین یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز است که هدف اصلی آن ذخیره اطلاعات مهم است. ماهیت غیرمتمرکز آن، این شبکه را برای استفاده توسط افرادی که برای امنیت و حریم خصوصی ارزش قائل هستند، در دسترس قرار داده است. می توان از آن برای ذخیره هر نوع داده ای مانند فایل های صوتی، فیلم، تصاویر ثابت یا متن استفاده کرد. FileCoin همچنین ادعا می کند که برای ذخیره اطلاعات حساس و مهم به اندازه کافی امن است.

پولکادات (DOT)

پلتفرم دات می تواند بلاک چین های مختلف را به یک شبکه واحد متصل کند یا داده ها را بین بلاک چین های مختلف مبادله کند. هدف اصلی این شبکه حل مشکلات انتقال داده و سرعت پایین این انتقال بین بلاک چین های مختلف است. در واقع، شبکه پولکادات در تلاش است تا دسترسی به W3 3G را آسانتر از اینترنت کند.

دات در سال 2017 توسط یکی از اعضای تیم توسعه Ethereum، Gavid Wood ایجاد شد. عنصر اصلی شبکه راه‌آهن چین (زنجیره رله) پلی است که شبکه‌های مختلف را به هم متصل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از توکن اصلی DOT برای اهداف خاص استفاده کنند. به گفته کاربران فعال این ارز دیجیتال، پولکدات از حجم معاملات بسیار خوبی برخوردار است و سکه مناسبی برای معاملات روزانه محسوب می شود.

آیا بهترین ارز دیجیتال پر نوسان ارزش سرمایه گذاری دارند؟

حتی پر نوسان ترین ارز دیجیتال، ارزش سرمایه گذاری و ترید کردن دارد. به هر صورت نوسان رمز ارزها یکی از ویژگی های جدیی ناپذیر و متمایز کننده این مارکت به حساب می آید. همه ی این فراز و فرود ها به معامله گران فرصت سرمایه گذاری و کسب سود را می دهد.

سخن پایانی

معاملات روزانه، همان طور که برای بسیاری وسوسه برانگیز است، ریسک های مخصوص به خود را دارد. انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر و سبک معاملاتی شما، تاثیر زیادی در میزان سود دهی و ضر شما دارد. ما در اینجا ارزهای مناسب برای ترید ساعتی و روزانه را معرفی کردیم. با گسترش دانش خود در بازارهای مالی، شما می توانید به سود قابل توجهی ، حتی در یک روز برسید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *