صفر تا صد آموزش تبدیل عکس به NFT

توکن های NFT یکی از پدیده های عجیب و پر حاشیه بازار ارز دیجیتال محسوب می شوند. سرمایه گذاری چهره های مشهوری مثل جاستین بیبر، نیمار، استفن کری، ملانیا ترامپ ،جانی دپ و … در بازار های NFTها نشان دهنده این است که فرصت های زیادی برای کسب سود از این بازار وجود دارد. با فروش چند توکن ساده، طراحان و توسعه دهندگان ثروت قابل توجهی را به دست آوردند.

اگر با NFT آشنا باشید، خواهید دانست که بسیاری از این توکن ها با قیمت بالا، خلاقیت زیاد و ارزش هنری بالایی ندارند. آموزش تبدیل عکس به NFT کار سختی نیست. شاید شما هم در عرض مدت کوتاهی درآمد زیادی به دست آورید. کافی است یک عکس یا اثر گرافیکی را به توکن NFT تبدیل کنید و آن را از طریق فروشگاه های NFT به فروش برسانید.در ادامه با ما همراه باشید برای آموزش تبدیل عکس و تصویر به NFT .

توکن NFT

توکن غیر قابل تعویض سند مالکیت دارایی های دیجیتال است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دارایی های دیجیتال چیست؟ دارایی دیجیتال ممکن است یک زمین متاورسی، ابزار بازی رمزارزی، نقاشی دیجیتال، ویدئو و… باشد. این توکن ها در شبکه های بلاکچین توسعه می یابند.

با استفاده  از فناوری بلاک چین، مالکیت این توکن ها منحصر به یک شخص یا نهاد خواهد بود. پس با این حال از هر NFT تنها یک نسخه اصلی در جهان وجود دارد. توکن NFT ممکن است به صورت های مختلفی وجود داشته باشد ولی بیشتر آن ها به شکل تصویر و با فرمتGIF، JPEG، PNGتوسعه یافته اند.هر روز کاربران بیشتری به دنبال آموزش تبدیل عکس بهNFT  برای طراحی NFT  و کسب درآمد هستند.

تبدیل عکس به NFT

تبدیل عکس به NFT
تبدیل عکس به NFT

شاید آموزش تبدیل عکس به NFT خیلی ساده به نظر برسید ولی در عین سادگی افراد زیادی را ثروتمند کرده است. توکن های زیادی را مشاهده می کنید که قیمت بالایی دارند ولی ارزش هنری خاصی ندارند.

جالب است که استقبال خیلی خوبی از آثار هنری دیجیتال صورت گرفته است و هنرمندان و سلبریتی ها شروع به خرید توکن های NFT کرده اند. و برخی از افراد سرشناس مانند جانی دپ کالکشن NFT خود را گسترش داده اند. برای شروع تبدیل تصویر یا عکس به NFT باید یک کپی دیجیتال از اثر هنری ایجاد کنید.

مهم ترین ویژگی NFT منحصر به فرد بودن آن است. و تصویری که قبلا دیده شده در دنیای NFT ها نمی تواند ارزشی داشته باشد.معمولا هنرمندان پس از تهیه عکس، تمام نسخه های قبلی آن را از بین می برند. به همین خاطر NFT ساخته شده تکراری نیست و هیچ نسخه دیگری از آن در دنیای مجازی و حقیقی وجود نخواهد داشت.

تبدیل عکس به NFT

برای تبدیل عکس به NFT پلتفرم های زیادی قرار دارد، ما چند را به شما معرفی می کنیم و همراه با آن، آموزش تبدیل عکس به NFT  را به شما می گوییم.

بی فانکی BeFunky

بی فانکی BeFunky
بی فانکی BeFunky

این پلتفرم افکت های کارتونی متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. به کمک ابزارهای بی فانکی می توانید یک اثر گرافیکی بسیار جذاب را تهیه کنید. برای استفاده از امکانات بی فانکی باید حساب کاربری بسازید و آموزش تبدیل عکس به NFT پیچیده نمی باشد و استفاده از این پلتفرم به صورت رایگان است.

فوتور Fotor

یکی از بهترین پلتفرم ها برای تبدیل تصویر به NFT است. با فوتور شما می توانید عکس خود را با سبک های معروف نقاشی کنید و یک اثر نهایی بسیار جذابی داشته باشید. برای این کار ابتدا باید تصویر را روی بخش آپلود کنید و پس از آن روی گزینه Create کلیک کنید. کمتر از یک دقیقه توکن NFT شما ایجاد می شود و نیز به ساخت حساب کاربری ندارد. برای استفاده از فوتور نیاز به پرداخت هزینه ای نیست.

اوپن سی OpenSea

اوپن سی یکی از بزرگ ترین فروشگاه های nft در دنیای بلاکچین است. این پلتفرم امکان آپلود توکن با کالکشن را فراهم کرده است. در زمان آپلود تصاویر اگر از شبکه پالیگان استفاده کنید، هزینه ای بابت ساخت NFT پرداخت نخواهید کرد. آموزش تبدیل عکس به  NFT بسیار ساده می باشد.

آواتون Avatoon

یک پلتفرم با طرفدران زیادی محسوب می شود  که بسیار سرگرم کننده است و امکان تبدیل عکس به NFT را نیز فراهم کرده است. برای شروع آواتون ابتدا باید نرم افزار Avatoon را روی موبایل یا لپ تاپ خود نصب کنید. سپس تصویر مورد نظر را روی اپلیکشن وارد کنید. به همین سادگی و آسانی توکن غیر قابل تعویض شما ایجاد خواهد شد. برای استفاده از امکانات این پلتفرم لازم به پرداخت هزینه ای نیستید. و نیاز به روش خاصی برای آموزش تبدیل عکس به NFT ندارد.

راریبل (Rarible)

یکی دیگر از بسترهای توسعه و معامله NFT است. شما می توانید در این پلتفرم به صورت رایگان فرآیند تبدیل عکس به NFT را انجام دهید. برای این کار ابتدا باید به سایت راریبل بروید و کیف پول خود را به وب سایت متصل کنید. سپس با کلیک روی گزینه Free minting تصویر مورد نظر را آپلود کنید. با گذراندن این مراحل، به آسانی فرایند تبدیل تصویر به NFT انجام خواهد شد.

اینستا پینینگ ( INSTAPAINING)

این پلتفرم برای تبدیل عکس به NFT است. در این وب سایت ابزارهای متنوعی برای طرحی تصویر زیبا و ساخت نقاشی واقعی وجود دارد. البته استفاده از قالب ها و افکت ها رایگان نیست. در این پلتفرم هفت روز بعد از نهایی شدن مراحل طراحی، توکن برای شما ارسال خواهد شد.

در آخر

تبدیل عکس به NFT آسان ترین راه برای ورود به بازار توکن های غیر قابل تعویض است. همچنین شما می توانید آموزش تبدیل عکس به NFT  را در کمترین زمان به اتمام برسانید.

 

امروزه توکن های زیادی توسعه یافته است؛ اما هنوز هم افراد زیادی می خواهند شانس خود را برای درآمد زایی از این بازار امتحان کنند. اگر نقاش هستید یا عکس های زیبایی می گیرید بهتر است هر چه زودتر آثار خود را به  NFT تبدیل کنید، شاید برای کارتان مشتریان ثروتمندی در بازار NFTها پیدا بشود.

سؤالات متداول

  • چگونه می شود عکسی را به nft مینت (Mint) کرد؟

می‌توانید با آپلود عکس در یک پلتفرم رمزنگاری و پرداخت هزینه‌ های فرایند مینت، یک عکس NFT را درست کنید.

  • آیا می‌توان NFT را دوباره فروخت؟

هر NFT  را که فروختید، دیگر متعلق به شما نمی باشد، اما شخصی که آن را از شما خریداری کرده می‌ تواند دوباره آن را بفروشد. در هر بار فروش، درصدی از مبلغ فروش را به سازنده اصلی NFT پرداخت می‌شود.

  • آیا می‌توان NFT را به‌صورت رایگان مینت کرد؟

بله، امکان مینت NFT به‌صورت رایگان هم وجود دارد. پلتفرم Lazy Minting به سازنده NFT اجازه می‌دهد تا NFT را به‌صورت رایگان و بدون پرداخت گس فی در این بازار لیست کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *