نحوه گرفتن وام از پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانی یکی از بهترین ها در حوزه پرداخت های بین المللی است که برای کسب و کارهای مختلف، افراد عادی از آن استفاده می کنند. یکی از دلایل محبوب شدن پرفکت مانی، میزان خدماتی است که این شرکت به کاربران خود می دهد و این ویژگی باعث شده که افراد بیشتری برای فعالیت در این سیستم ترغیب شوند.

پرفکت مانی طیف گسترده ای از خدمات مربوط به ارزها ارائه می دهد که برای فعالیت در بازارهای جهانی به آن نیاز خواهید داشت. امنیت پرفکت مانی بسیار بالا بوده و پول های شما با لایه های امنیتی چند مرحله ای محافظت می شوند. حساب های الکترونیکی شما دارای سود ماهانه خواهند بود و می توانید با انجام تراکنش های بیشتر، از این سودها بیشتر از دیگران بهره ببرید.

شما به سادگی می توانید از پرفکت مانی وام دریافت کرده و از مزایای آن استفاده کنید. وام دادن و وام گرفتن در پرفکت مانی سبب می شود تا افراد بیشتری از این پلتفرم استفاده نمایند و به خرید آنلاین رغبت پیدا کنند. در این سیستم چیزی که جالب و قابل توجه است این می باشد که، خود کاربرانمی توانند به همدیگر وام بدهند یا بگیرند.

شرایط دریافت وام از پرفکت مانی

 

همانطور که می دانیم به عنوان یک پلتفرم برای انجام تراکنش های مالی و انتقال پول در حوزه بین الملل کاربرد دارد. مشتریان در این سیستم بیشترین نقش را دارند و می توانند فعالیت های مختلفی را برای خودشان ایجاد نمایند. با پرفکت می توانید در سایت های فریلنسری فعالیت کرده و فعالیت های مالی گوناگونی نیز در وب سایت های مشابه داشته باشید.

بیشترین بهره را در کنار کاربران تجاری دانشجویان خواهند برد به این دلیل که پرفکت مانی نوعی دروازه برای ورود آن ها به فعالیت اقتصادی در دنیای بیرون از ایران خواهد بود. وب سایت ها و صرافی های بسیار زیادی هم از این پلتفرم پشتیبانی کرده و معادل ریالی آن را در تراکنش ها به حساب شما واریز خواهند کرد.

  • فاکتور Trust Score

برای دریافت وام ازپرفکت مانی باید قابل اعتماد باشید. فاکتوری به نام Trust Score یا TS وجود دارد که این اعتبار را تصدیق و یا رد می کند! هرچقدر که میزان TS اکانت شما بالاتر باشد، یعنی ما مورد اعتمادتر هستید و با اولویت بیشتری از دیگران می توانید وام دریافت نمایید. در پرفکت مانی TS به صورت روزانه برای کاربران ارائه داده می شود.

عوامل زیادی هم برای دریافت آن وجود دارد که می توانیم به میزان واکنش های مالی، میزان نقل و انتقالات پول از طریق پرفکت مانی، تاریخ شروع و میزان استفاده از سیستم پرفکت مانی و موارد دیگر اشاره کنیم.

اعتبار در پرفکت مانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید در فرایندهای مالی، به بالابردن آن توجه کنید. با اعتبار بیشتر، می توانید تعیین کنید که از چه کسی وام می گیرید و زمان سپری شدن مراحل آن نیز برای شما سریع تر خواهد بود. TS بیشتر برای وام گیرنده اهمیت دارد و وام دهنده شرایط ساده تری را در پیش خواهد گرفت.

مراحل گرفتن وام از پرفکت مانی

مراحل گرفتن وام از پرفکت مانی
مراحل گرفتن وام از پرفکت مانی

برای گرفتن وام وارد سایت prefectmony.is شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری، یک افتتاح حساب پرفکت مانی داشته باشید. افتتاح حساب دارای مراحلی است و برای راحتی بیشتر، از خدمات نوین پرداخت برای اییجاد حساب در پرفکت مانی استفاده کنید. در صورتی هم که دارای حساب هستید، وارد حساب تان شوید و ادامه مراحل را پیگیری نمایید. بعد از این مرحله باید به پنل کاربری خود وارد شده و از بالای صفحه، گزینه Deposit را انتخاب کنید. سپس گزینه Credit Exchange  را انتخاب کنید و در صورت عدم مشکل، وارد مرحله بعدی شوید.

در مرحله سوم درخواست وام خود را رسمی کنید. از صفحه ای که باز شده، باید گزینه Take a loan را انتخاب کنید و سپس به مرحله پرکردن فرم درخواست وارد شوید. در این مرحله  باید اطلاعات دقیق از وام درخواستی خود را پر کنید و همچنین باید تعیین کنید که از چه کسی قصد دریافت وام را دارید. اگر هیچ اکانت خاصی به عنوان وام گیرنده در نظرتان نیست، می توانید یک درخواست عمومی برای دریافت وام ثبت نام کنید و منتظر بمانید.

لیست افراد وام دهنده پرفکت مانی

لیست افرادی که وام پرفکت مانی می دهند
لیست افرادی که وام پرفکت مانی می دهند

اگر در قسمت Take a loan دقت کنید گزینه View all request to lend را مشاهده می کنید. در آنجا درخواست متفاوت وام وجود دارد که هر کدام از آن ها مد نظرتان بود را انتخاب می کنید.

در لیست وام دهندگان پرفکت مانی شما می توانید شرایط متفاوت هر یک را مشاهده کنید. به این نکته توجه کنید که اگر قصد دارید وام با مبالغ بالا دریافت کنید، حساب خود را حتما وریفای کنید. وریفای کردن حساب پرفکت مانی با قبض برق بسیار راحت می باشد. شما می توانید در عرض چند دقیقه حساب خود را وریفای کنید. و از وام های با مبالغ بالا و کارمزد پایین استفاده کنید.

دلایل استفاده از پرفکت مانی

دلایل متعددی برای استفاده از این پلتفرم وجود دارد. اگر درآمدی از خارج از کشور دریافت می کنید که به صورت دلاری است، حتما باید از پلتفرم های پرداخت آنلاین بین المللی استفاده کنید و امکان دریافت آن را از این ظریق برای خود فراهم کنید.

افزایش قیمت دلار، یکی از دلایلی است که افراد زیادی اقدام به درآمد دلاری برای خود کرده اند و پلتفرم هایی مانند پرفکت مانی، مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. با پرفکت مانی می توانید در سیستم های ارز رمزهای پایه فعالیت داشته و به راحتی به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی روی بیاورید این سیستم کم کم توسعه پیدا کرده و فعالیت خود را در این زمینه بیشتر خواهد کرد.

سخن پایانی

در این جا فهمیدیم که پرفکت مانی یکی از مهم ترین پلتفرم های موجود در زمینه پرداخت انلاین است و می توانید در کنار خدمات معمول آن، از خدمات ویژه ای مانند دریافت وام هم استفاده نمایید. ردو بدل کردن وام بین مشتریان تحت نظارت پرفکت مانی خواهد بود. شما می توانید بسته به نیاز خود، انواع وام را بررسی کرده و بهترین موارد را دریافت کنید. این وام ها با بازپرداخت مشخص تعیین شده و می توانید برنامه ریزی ساده ای برای آن ها داشته باشید. همچین برای خرید پرفکت مانی از همین سایت اقدام کنید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *