بهترین روش خرید اتریوم

کیف پول تراست ولت یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای کاربران است. با کمک این کیف پول می توانید توکن های سازگار با استاندارد ERC20 را ذخیره کنید. این یک کیف پول چند ارزی وابسته به صرافی بایننس است که می توان از آن برای کسب درآمد و حتی خرید ارزهای دیجیتال مانند خرید تتر و همچنین ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کرد. در این مقاله مراحل خرید اتریوم با استفاده از تراست ولت از صرافی ارز دیجیتال تتریار را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک اپلیکیشن موبایل قدرتمند برای مدیریت ارزهای دیجیتال است. این کیف پول از فناوری بلاک چین پشتیبانی می کند و به کاربران امکان مدیریت ارزهای مختلف را از طریق یک رابط کاربری ساده و کارآمد می دهد. از ویژگی های قابل توجه این کیف پول امنیت بالا است که از طریق پشتیبان گیری و رمزگذاری قوی اطلاعات حساب کاربری را حفظ می کند.

TrustVault همچنین با چندین ارز سازگار است و کاربران می توانند ارزهای مختلف را در یک محیط مدیریت کنند. با کمک تراست ولن، کاربران می توانند با خیال راحت تراکنش های مالی خود را انجام دهند و ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن ذخیره کنند.

نحوه خرید اتریوم در کیف پول تراست ولت

نحوه خرید اتریوم در کیف پول تراست ولت
نحوه خرید اتریوم در کیف پول تراست ولت

روش های مختلفی برای خرید اتریوم در تراست والت وجود دارد، اما ما کاربران ایرانی امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال از این کیف پول دیجیتال را نداریم. زیرا برای پرداخت ارز باید از ویزا کارت یا پی پال استفاده کنید. بنابراین برای انجام این فعالیت باید از روش های دیگری مانند خرید از صرافی و ارسال به کیف پول یا تبدیل ارز دیجیتال دیگری به اتریوم استفاده کرد. در زیر مراحل احتمالی خرید اتریوم در تراست ولت را برای ایرانیان توضیح خواهیم داد:

  • مرحله 1: کیف پول تراست ولت را نصب کنید

ابتدا باید تصمیم بگیرید که در کدام سیستم عامل می خواهید از این کیف پول استفاده کنید. در مرحله بعد، نسخه مخصوص سیستم عامل تراست ولت را دانلود کرده و آن را روی تلفن یا رایانه لوحی خود نصب کنید. هنگامی که برای اولین بار این برنامه را نصب می کنید، یک عبارت 12 کلمه ای خواهید دید که باید آن را حفظ کنید زیرا برای ورود به سیستم در آینده به آن نیاز خواهید داشت.

  • مرحله دوم: وارد برنامه شده و یک کیف پول بسازید

پس از پذیرش قوانین کیف پول و یادداشت کلمات بازیابی تراسن ولت، وارد نرم افزار شوید و کیف پول ایجاد کنید.

  • مرحله 3: اتریوم را به صفحه اصلی اضافه کنید

اگر قبلاً کیف پول اعتمادی روی تلفن خود نداشته اید و می خواهید برای اولین بار از این کیف پول استفاده کنید، باید اتریوم را به صفحه اصلی کیف پول اضافه کنید. EthereumERC20 را انتخاب کنید تا این ارز دیجیتال را به لیست صفحه اصلی خود اضافه کنید.)

  • مرحله 4: اتریوم را دریافت کنید

پس از افزودن اتریوم برای خرید اتریوم به صفحه اصلی تراست ولت، باید روی گزینه «دریافت» کلیک کنید. در این صورت آدرس در قالب یک کد QR به شما نمایش داده می شود. این آدرس معادل حساب بانکی شما است که برای دریافت وجوه اتریوم از فروشنده (صرافی) استفاده می شود. برای کپی کردن این آدرس، روی گزینه “کپی” کلیک کنید.

  • مرحله 5: وارد تتریار شده و خرید اتریوم خود را تکمیل کنید

پس از کپی کردن آدرس اتریوم کیف پول تراست ولت خود، باید به حساب octa coin خود وارد شوید. بر روی گزینه خرید اتریوم کلیک کنید و مراحل را کامل کنید. با کپی کردن آدرس در فیلد تعیین شده برای آن و پس از تکمیل فرآیند پرداخت، ارز دیجیتال اتریوم به کیف پول شما منتقل می شود.

نکات مهم در دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت

نکات مهم در دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت
نکات مهم در دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت

لطفاً توجه داشته باشید که هنگام دریافت ارز به تراست ولت، استاندارد توکن یا روش انتقال باید در مبدا و مقصد یکسان باشد. البته نکته مهم دیگر این است که همه پلتفرم‌های معاملاتی نمی‌توانند بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند خرید اتریوم را در TrustVault پشتیبانی کنند. به همین دلیل، باید پلتفرم ارسال و دریافت کیف پول خود را همگام کنید.

  • برای خرید اتریوم مانند خرید تتر حتما از منابع معتبر استفاده کنید.
    همیشه قبل از هر تراکنش آدرس مقصد را بررسی کنید.
    از شبکه های امن و قابل اعتماد برای تراکنش های خود استفاده کنید.
    با این مراحل، می توانید به راحتی و با اطمینان اتریوم خود را در تراست ولت خریداری کنید. به یاد داشته باشید که همیشه به امنیت کیف پول و تراکنش های خود اهمیت دهید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *